Portfolio

Dr Alexander van Aken werkt sinds 2010 als SEO consultant voor het internationale SEO bedrijf Oban Multilingual. Daar verzorgt hij de zoekmachine optimalisatie voor een ruime selectie van Amerikaanse, Australische, Canadese, Britse, Duitse en Nederlandse opdrachtgevers, waaronder:

 

UGG Australia, Superdry, Badoo, Chapman Freeborn, Global Switch, D-Link, Kensington, Boots, Procters & Gamble, Haier, K-Tron, Electrolux, Mio, Great British Heritage Pass, East Midlands tourism board, London Pass, Viator, Paris Pass, New York Pass, Cavendish Hotels, To Tuscany, Cranley and Royal Park hotel, Hyatt Hotel, 888 Casino, Casinolux, Blake Lapthorn, CATS college, Manchester Metropolitan University, Mood Media, Now Health, Pfizer, Safenet, Exclaimer, SamKnows, Readers Digest, Universal Events, Microsoft MSN, FitFlop, Staffnurse, Maasmechelen Village, Ocean spray, DeBeers, InvestEssex, Credit Suisse and Basware.

 

Dr van Aken is ook hoofd online marketing bij Amexoptics BV te amsterdam en verantwoordelijk voor de contactlenzen website Lensbase.nl en contact lenses UK site Visiondirect.co.uk

Blog

Wat is nou een DoFollow-link?

Er zijn twee linkcategorien: NoFollow en DoFollow. Bij het indexeren van pagina's controleert de Google spiderbot bij elke link die hij tegenkomt van welk type deze is.

Blog

Hoe schrijf ik een goed SEO-artikel?

Het publiceren van een artikel met daarin een keywordlink is een standaard toepassing binnen de SEO-wereld.